Andningen i halsgropen

Har haft en lite småkörig period senaste tiden. Mycket på jobbet, privat och i huvudet. Så nu börjar nog kroppen säga ifrån lite. Idag kände jag hur andningen pulserade uppe i halsen, hjärtat slog för fullt och jag fick tunnelseende. Inte riktigt bra va? Kanske dags att börja tänka på att jag inte behöver vara med överallt, hjälpa alla och så. Dessutom så måste jag inte vara så duktig jämt och göra allt felfritt.
 
 
Kanske är bra att jag åker iväg på Hemvärnsövning redan i morgon och blir borta över helgen. Visst, det brukar vara en del nytt att trycka in i huvudet men samtidigt så släpper man ju allt det vardagliga såsom handling, matlagning och disk. Man behöver ju inte ens tänka på vad man ska ha för kläder. :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>