Fullmatad med skräp

Kom hem från spinningen i kväll och kände för att bara ligga och slötitta lite på tv innan jag skulle rensa svamp. Men jag måste säga att det mest bara är skräp på tv. Just i dag hamnade jag framför X-factor. Vad är det för SKIT egentligen??? Nog för att Andreas är gammal klasskompis med mig (han frågade för övrigt chans på mig i trean) men jag tycker i alla fall att det var otroligt dålig s.k. "underhållning". Inte nog med att programmet i sig suger, vad är det för folk som ställer upp helt utan självkritik egentligen? Vill man verkligen att en stor del av landets befolkning ska sitta och skratta åt en? Är inte dessutom behovet av C- och D-kändisar mättat efter alla år med Idol, Fame Factory och Talang? Kan ingen bara komma på någon annan programidé snart som INTE går ut på att uppfylla tonåringars dröm om att få sin minut av berömmelse?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>