Saknad i magen

Trots att det är en bra bit över ett år sedan det tog slut med mitt ex Poe kan saknaden fortfarande komma över mig med full kraft emellanåt. Såg ett kort på honom igår och det satte tydligen igång de undermedvetna tankarna. Har drömt om honom i natt och tom vaknat ett par gånger ett par gånger och varit helt förvirrad och undrat var han är.
 
Det här är verkligen konstigt efter så här lång tid erkänner jag men upenbarligen så satte han sig så hårt inom mig att jag har svårt att släppa honom. Dessvärre har vi mer eller mindre tappat kontakten nu. Jag kände att det bara var jag som ringde hela tiden så till slut gjorde jag något jag antagligen kommer få ångra: skickade ett kort till honom där jag skrev att jag känner att det bara är jag som hör av mig och att jag nu lägger bollen hos honom om han nu vill ha kontakt. Detta gjorde jag för drygt en månad sen och uppenbarligen vill han inte ha mer kontakt eftersom att jag inte har hört ett pip. :-(
 
 
 

Kommentarer
asdf

Hej. Vad sorgligt att läsa. Om det var på riktigt alltså... man vet ju aldrig med alla dessa sarkastiska bloggare därute... men det kanske är bättre så än att ha ett ex som hänger efter en och trakasserar en fast man gjort slut. Du hittar nog nån ny som uppskattar dig bättre.

Svar: Ja, dessvärre är det helt sant... Och jag hoppas verkligen att Mr Right finns där ute någonstans...
Ellen



2012-10-01 @ 21:01:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>