Tillbaka i det verkliga livet

Har varit uppe i Norrland med Hemvärnet hela helgen och kom hem heeelt slut som artist i söndags kväll med nackspärr som bara tilltar i värk.
Hur som helst så har jag haft en sjukt bra helg! Träffat en massa nya, trevliga människor och  lärt mig otroligt mycket nytt. Dessutom har mitt självförtroende fått en ordentlig skjuts framåt då befälen i ledningsstaben överöste mig med beröm för mina kunskaper och handlingsförmåga. Den här helgen med alla dess skratt kommer jag att leva på länge!
 
Helgens övning gick ut mycket på att testa de metoder som används vid kemikalieutsläpp och dess tillhörande personsanering. Så här snyggt var de som hjälpte till med saneringen klädda:
 
Just nu känns det som om jag skulle vilja pyssla med det "gröna" på heltid. Får ut mycket mentalt av det. Dessvärre är det svårt när man inte gjort lumpen och det är jag nog lite för gammal för vid det här laget. :-( 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>