Åh, vilken kväll

Var ju som sagt iväg på vårbal igår kväll. Och det var verkligen helt underbart roligt! Trevlig middag, roligt sällskap, uniformerade män samt många skratt. Herregud, jag kom inte i säng förrän nästan tre i morse. Och då hade vi hålla på sedan klockan 18 igår kväll! Men kvällen innehöll både dans och sen vickning med snaps och allsång.
 
Fick dela rum med plutonchefen men det gick helt ok. Han var precis som vanligt och visade inget intresse. Och eftersom jag inte gjorde det heller så gick det bra att dela.
 
Dessvärre togs det inga direkta kort igår, jag lyckades bara få ett enda taget med mobiltelefonen. Dock hade jag tagit ett par spegelbilder innan på klänningen när jag behövde råd om jag skulle behålla den eller inte. Men där är inte mina svarta skor med. :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>