Fira, fira, fira...

Så där ja, nu har jag blivit firad även i kväll! Körigt det här med att fylla 40. :-) I kväll har jag träffat en kusin och vi var och käkade på en pub i gamla stan. Skulle egentligen ha gått på det relativt nyöppnade Bishops Arms men personalen där var mer upptagna av att prata med varandra och av sina telefoner att vi lämnade stället och gick vidare. Tycker inte att det är acceptabelt beteende när man har ett serviceyrke att inte ens titta upp på kunden och visa att man noterar dem. Och ännu morrigare blir jag när de inte ens var upptagna med andra kunder utan av varandra.
 
Hur som helst blev det en trevlig kväll med Fish ´n chips och ett par cider. Fick även en hemsnickrad/målad fågelholk av kusinen, hennes syrra med familj, faster och farbror. Den var väldigt fin även om jag inte är riktigt hundra på var jag ska med en fågelholk till i lägenhet.
När jag hade plockat upp den var det väldigt viktigt att jag skulle öppna den. Och där inne fanns det en grej. Om inte en fågel så väl ett presentkort på JapanPhoto. Blev jätteglad!
 

Så nu undrar jag bara: var tanken att jag ska sitta på balkongen och fota fåglar som flyger ut och in i holken? *ler*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>