Fyrtio plus

Blev firad på jobbet av kollegorna i dag. Egentligen firar vi inte 40-åringar på jobbet men det hade tydligen blivit en "liten spontaninsamling" som min chef uttryckte det. Och det var en bit över 40 pers som hade varit med och samlat!
Det blev mazarin-fika, sång, tal av chefen, blommor, champagne och det bästa av allt: en kvällskurs på Medborgarskolan i höst. I virkning!!! Jag gick innan sommaren och kände att jag hade behov av att vara kreativ med händerna och sen har jag gått och funderat lite. Så när chefen förvarnade mig om insamlingen och frågade vad jag önskade mig tog jag chansen. Har ju liksom helt glömt bort hur man gör då det säkert är 15 år sedan jag virkade sist.
 
Blev verkligen jätteglad över mina kollegors stora engagemang för mig och helt plötsligt känns det som att jag kanske inte är så less på dem trots allt. :-)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>