Grattis till mig

Så där ja, då har man fyllt 40 år då! Fast jag tycker nog inte att det känns SÅ annorlunda. Har inte ens någon kris faktiskt. Eller rättare sagt: jag har haft kris till och från ända sedan jag fyllde 24 så det är liksom inget nytt under solen.
 
Lite trist är det dock att jag inte ska fira något särskilt i dag. Kommer nog att kännas ensamt med katten i soffan i kväll. Skulle ju egentligen har gått på fotokurs i kväll men så sent som i torsdags eftermiddag ändrades datum för den och då hade jag ju redan sagt till alla att jag inte kan träffas i kväll. Men, men. Jag har ju firat med familjen i helgen, ska fira med jobbet i morgon och sedan ha kalas på lördag. Så det får väl räcka i min ålder. :-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>