Hösten på väg?

Efter att jag varit och lämnat tillbaka brorsönerna åkte jag in till stan för en AW. Visst, jag har ju inte börjat jobba ännu efter semestern så egentligen var det väl kanske inte en riktig after work men ändå så likt man kan komma. Och när man ses igen på aw så där så blir det nästan en känsla av att hösten är på väg. I dag frångick vi vårt stamställe och var lite wild and crazy och prövade "Flying Scotsman inn". Helt ok ställe men inget jag kommer att komma ihåg så där.
 
flying09a 
 
Det här var sista semesterdagen för den här sommaren. På måndag börjar allvaret igen vilket jag INTE känner det minsta för. Så nu ska jag tycka lite synd om mig själv här under helgen. :-(

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>