Kom inte igång

Konstigt det där att man har vissa dagar då man liksom inte riktigt kommer igång. Känns som att man inte vaknar och allting känns tungt.
Gick tidigare från jobbet i dag eftersom att det är en hel del att förbereda inför morgondagens kalas. Men jag har knappt gjort någonting alls!  Det betyder alltså att det blir jättemycket i morgon i stället. :-( Fast jag har varit och handlat, gjort Serrano-chips, förberett potatis till sallad i morgon samt PLOCKAT. Varför kan jag inte bara göra som alla andra för och plocka upp efter mig direkt? Nej, i stället släpper jag grejerna där jag går och så blir det ett jäkla plockande.
 
Trots att jag ligger efter lite efter en slapp dag så känner jag mig inte speciellt stressad inför i morgon. Ställer klockan på 9 och sen får det gå som det går. Säkert ingen som bryr sig om jag har dammat i vitrinskåpen eller inte.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>