Mobilisera krafter

I morgon blir en sån där jobbig dag på jobbet som jag gruvar mig för. Vi ska ha utbildning för nya LEAN-coacher (LEAN är ett verktyg för verksamhetsförbättring för att få nöjdare kund) och jag är ju samordnare för de 25 coacher som finns på företaget. Det där att vara samordnare över dessa 25 vuxna människor är ingen lek må jag säga! De beter sig tjurigare och motsträvigare än en skock dagisbarn emellanåt. Det gör mig både frustrerad, arg och besviken att de inte kan visa lite respekt mot oss andra.
 
Eftersom att jag VET redan nu att jag kommer bli irriterad i morgon så gruvar jag mig redan nu. Kanske helt i onödan i och för sig men jag har ju dessvärre ingen vidare bra erfarenhet sedan tidigare. :-(
 
Leans byggstenar

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>