Premiärtur och grillning

I dag har jag gjort min premiärtur till Tyresta nationalpark. Hade aldrig tidigare varit där ute trots att jag bor så pass nära. Gick en led på 6 km som gick igenom skog och mark. Hade lätt kunnat gå minst lika långt till då det var så avkopplande att gå där ute i lugnet. Så dit kommer jag definitivt att åka och promenera igen!
 
Bylsjöslingan i Tyresta
 
Till middag blev det grillning. Skulle egentligen ha ätit entrecote men när jag hade tinat den och skulle skära grillskivor kände jag en väldigt obehaglig lukt så den vågade jag inte äta. Tur i oturen så hade jag benfria kotletter i frysen som fick duga eftersom att jag inte orkade gå ner och handla. Men det gick bra det också, är alltid gott med grillat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>