Slappt avslut på semestern

Drog som sagt var ner till Nynäshamn för en sen lunch i dag med plutonchefen i Hemvärnet. Vi käkade på Nynäs rökeri nere vid hamnen och den varmrökta laxen med potatissallad var sjuuukt god! Dit ska jag definitivt återvända igen och kan rekommendera stället för er som inte har varit där. Dessutom hade de en fantastisk butik i direkt anslutning där man kunde köpa med sig godsaker hem. Så nästa gång ska jag allt ta med mig kylväskan.
 
 
Efter lunchen gick vi hem till chefen för en kaffe på hans altan. Det var första gången jag var där och snacka om utsikt han hade. Man såg ut över hela inloppet till Nynäshamn. Underbart!
Det är faktiskt riktigt synd att han inte är en kille som jag blir kär i. Han skulle vara perfekt: schysst, ordentlig, samma intresse, artig osv. Men det är något som gör att jag inte känner något för honom hur gärna jag än vill. Och jag har verkligen försökt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>