Slutet-av-semester-ångest

Var har dessa snart fyra veckor tagit vägen någonstans? Känns ju som igår som jag satt på jobbet och räknade ner till ledigheten. Nu är det bara tre dagar kvar och i morgon räknar jag med att åka t/r till Köpenhamn och sedan på torsdag och fredag är jag barnvakt åt brorsönerna. Och häpp så är det bara en vanlig helg kvar innan det är 48 veckor kvar till nästa sommarsemester!
Fast nu är jag ju sjukanmäld på jobbet pga nacken så kanske kan jag ta ut en vecka lite senare. Har ju ändå tänkt att ta varannan fredag och varannan måndag i okt/nov för att förlänga helgerna samt bara få fyradagarsveckor. Måste testa något nytt grepp för att försöka bli lite piggare än förra vintern.
 
Ska verkligen försöka att njuta av det som är kvar av sommaren och hösten som är i antågande och utnyttja solljuset för att ladda D-vitaminer.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>