Stressen smyger sig på

Fråga mig inte varför men av någon anledning blev jag helt plötsligt lite stressad över det här med mina två misslyckade försök med insemination samt det som jag ännu inte vet svaret på. Jag som har varit helt kolugn under hela processen börjar nu känna att det kanske tar mer än jag tror på det mentala.
Ju mer statistik, forum och bloggar jag läser desto jobbigare känns det. Kommer detta verkligen att fungera? Och kommer jag att klara av det mentala? Visst, det kanske går ok med ett eller ett par negativa månader till men sen?
 
Jag vet ju att jag kommer att kämpa in i det längsta då det SKA gå men nu börjar jag bli lite skraj över hur lång tid det kan ta om det vill sig illa. Och grejar jag den pressen i längden?
 
http://gluttgirl.blogg.se/images/2009/stork-patrik-701857_50511623.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>