Fortsättning följer

Skrev ju igår om mitt lilla utfall att från ingenstans fråga en kille om vi ska ta en aw (se inlägget här). Och nu har vi kommit överens om att man inte kan ha aw när man har jullov och alltså får vänta tills vi börjar jobba igen. Kände lite att jag inte riktigt har tid nu på ledigheten och sen är det ju ingen brådska heller för den delen.
 
Undrar just vad han tänker om det hela? Han måste ju i alla fall bli lite smickrad av att en tjej hör av sig på det här sättet. Eller fattar han som är kille överhuvudtaget varför jag hör av mig? Kanske tror han att jag bara är ute efter någon att gå ut på aw med? Åhhh, varför kan man inte bara se in i killars hjärnor för???
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>