Grejer händer

I dag har det hänt två saker som väl förhoppningsvis ska göra att jag snart mår lite bättre:
 
1. Har varit hos en dietist för att lära mig äta mer rätt för att gå ner ca tio kg i vikt. Känns otroligt skönt att jag får lite hjälp med detta.
2. Har hämtat mitt kedjetäcke på Hjälpmedelcentralen som ska göra att jag sover bättre. Väger hela åtta kilo så det går ju knappt att röra sig under det men det känns väldigt omhuldat. Nästan som att någon kramar en. Och det är ju det lite som är meningen. Förutom trycket mot kroppen ska det även hjälpa till att utsöndra Oxytocin vilket är ett "må bra-hormon". Så vi får se hur jag sover med det i natt, återkommer med rapport.
 
Så nu jäklar ska det väl börja gå åt rätt håll ändå?
 
produktbild3
Bild från somna.eu (där täcket kommer ifrån)

Kommentarer
Cilla

Hur var täcket??? Eller sover du än?? Kram

Svar: Det var riktigt skönt faktiskt! Kändes väldigt mysigt och jag sov hela natten lång som en klubbad säl. Kunde ju i och för sig knappt röra mig under täcket men atar att det är det som är meningen. :-)Kraaam
Elly



2013-12-05 @ 10:02:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>