Modig eller dumdristig?

Vet inte riktigt om det är modigt eller dumdristigt att fråga en kille som man träffat på en fest (som f.ö. slutade med att fröken slocknade i soffan hos värden) om man ska ta en gemensam aw. Men jag har gjort det i alla fall.
Det som är modigt är väl själva grejen att ens fråga. Det dumdristiga är att han ju trots allt är en kompis kompis vilket kan bli lite pinsamt om han berättar det. Jag kommer ju att bli retad till dödagar...
 
Men kan ni tänka er? Han svarade "gärna en aw"! Hu, hur går man vidare nu? Hur gör man liksom? Det är så länge sedan sist att jag har glömt bort spelets regler och hur man ska bete sig. Misstänker att jag i vanlig ordning kommer att skrämma bort honom. :-(
 

Kommentarer
Cilla

KBK!!



2013-12-31 @ 11:15:37


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>