En tyngd har fallit från axlarna

Eller kanske ska jag säga två?
1. Har bestämt mig för att ta tag i det där med den uppåtgående trenden med vikten. Så nu har jag beställt tid på vårdcentralen för att prata med en distriktssköterska som jobbar just med överviktspatienter. Detta ska självfallet firas med en pizza framför tv:n i kväll. :-)
2. Känner mig befriad från mitt ex. Har hela tiden känt att det har varit viktigt att behålla kontakten med honom men helt plötsligt så frågar jag mig själv varför. Vad gör han som tillför något till mitt liv? Känner mig helt tom inombords. Känner inte ens för att ringa och bara kolla läget. Visst, om han hör av sig skulle det vara trevligt. Men inte mer än så. Kanske är det ett tecken på att jag är redo för att vända blad i livet?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>