Givande studiebesök

Har i dag varit på studiebesök på Huddinge sjukhus. Fick bl.a. en rundtur för att få en överblick samt se robotorna som fraktar typ lakan, sopor och sånt. Riktigt coola! Undrar just hur de fungerar. Fick en sån där tvångstanke att jag ville gå fram och ställa mig framför en för att se om den kände av mig eller om den hade kört på mig.
Var även uppe på helikopterplattan en sväng. Inte så mycket att se då det inte var någon helikopter där just då men det var en himla fin utsikt i alla fall.
 
Lunchen intogs tillsammans med kompisen som ligger inlagd där på psyk. Han fick permis ett par timmar på premisserna att jag kom och hämtade samt lämnade honom. Kändes onekligen lite konstigt.
 

Kommentarer
Eriiza

Hej!
Trött på kommentarer som dessa? :

"Heeeeej, jag är en superirriterande person som
har en blogg och skriver om inget vettigt alls!!!
OOooh, jag vet att du bryr dig så fruktansvärt mycket
om hur min lunch ser ut, så därför har jag tagit kort på
den från minst 10 olika vinklar!!
OCH har en hund som får plats i min ficka!
KOM IN OCH LÄS MIN BLOGG!!!!"


Hm.. OM du är trött på sådana kommentarer, och bloggar
utan innehåll, och bloggare utan innehåll,
så kanske du kan finna något vettigare, mer insiktsfullt hos mig! ;D
Shoppar gör jag som alla andra, fast vettiga saker. ;D



Blogg: http://eriiza.webblogg.se/
2013-02-13 @ 22:32:47


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>