Jävla skitdag det här!

Undrar just vem som kom på alla jävla hjärtans dag? Det är verkligen ett hån mot oss singlar. För om det är jobbigt att vara singel i vanliga fall så är det ingenting emot vad det är en dag som denna. Blir alldeles tung och gråtig inombords av att se alla hjärtan överallt och förslag på hur man ska fira denna dag. Helst av allt skulle jag bara ligga hemma i soffan, tröstäta och tycka synd om mig själv just nu.

Jag hatar verkligen att vara singel! Hur kommer det sig att inte jag är värd någon schysst kille? Är det någon däruppe som tycker illa om mig och sätter käppar i hjulet måntro? I så fall skulle jag nog vilja säga ett och annat till personen ifråga och ta ett hårt tag i örat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>