Spontanshopping

Glömde ju att berätta vilket kap jag gjorde härom dagen. Har som vana att gå in på "Igor sport" på Götgatan när jag går förbi. Brukar alltid hitta något bra där. Visst, det är ju förra årets modeller men om man tänker på deras billiga priser är det helt klart värt det.
Den här gången hittade jag en jacka som jag gillade. Den var nersatt från 1500:- till 290:-! Så det kunde jag bara inte motstå då jag varit på väg att köpa en ny vinterjacka men inte riktigt velat då jag har gått upp i vikt och förhoppningsvis går ner det igen snart. Och då har det känts väldigt onödigt att köpa en dyr en. Så det här passade perfekt!
Så här ser den nästan ut, glömde dra åt dragskon i midjan:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>