Bra födelsedagspresent?

Ena brorsönen fyller 9 år nästa vecka och jag har haft världens tankeverksamhet för att komma på en bra present till honom. Han vill ju bara ha pengar till tv-spel eller en målishockyhjälm á 2000:-. Men nu har jag kommit på det: han och jag ska gå ut och käka på O`learys. Jag får väl stå ut med att se och höra en fotbollsmatch. Vad gör man inte för lillkillen? Visserligen kommer vi ju inte prata med varandra eftersom att han helt försvinner in i en annan värld när han kollar sport. Men jag tror verkligen att han skulle uppskatta en sån grej.
 

Kommentarer
Cilla

Han kommer sticka gaffeln i örat...

Svar: Om ens gaffeln kommer så högt upp när det är fotboll på tv. Lätt att glömma bort maten då av någon konstig anledning.
Ellen



2013-01-30 @ 08:43:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>