Högst irriterande!

Varför kan inte jag vara så där ordningssam som i princip alla andra i min ålder är för? Blir galen på mig själv när det är något jag letar efter och inte kan hitta. Just nu är det ett presentkort på Ticket resebyrå på 1000:- som har kommit på avvägar. Tycker att jag har rivit igenom varenda kasse med papper som jag har men hittar det icke. :-(
 
Skulle verkligen vilja vara så där minimalistisk så att jag bara har vitt och rent hemma med orkideér i fönstret. Men det har jag aldrig varit och kommer aldrig att bli. Om jag skulle kunna bättra mig med 50% och kasta grejer och inte låta det bli så rörigt så skulle jag antagligen må mycket bättre i själen också. Men jag orkar helt enkelt inte ta tag i det.
 

Kommentarer
Christensson

fin blogg! kolla gärna min? :)



Blogg: http://christensson.webblogg.se
2013-01-24 @ 11:13:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>