Moderaternas allra bästa förslag ever

Personligen förstår jag inte varför det har blivit ett sånt ramaskri om Moderaternas förslag om att även ungdomar ska kunna få fotboja och utegångsförbud på helgerna för att på så sätt bryta sina vanliga mönster och ha en chans att förändra sitt beteende. Jag tycker det låter som ett utomordentligt bra förslag! Och tänk vilken tjänst man gör dessa förvirrade ungdomar som är på god väg att hamna fel i samhället. Nej, någonting måste hända för att minska ungdomsbrottsligheten. Och jag förstår verkligen inte varför det skulle vara så synd om dem för för att de får utegångsförbud? De har ju begått någon sorts brott och det måste väl vara skäl nog? Eller tänker jag helt fel?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>