Restaurangbesvikelse

Skulle iväg och träffa några nuvarande kollegor och en som har slutat efter jobbet. Någon hade hört om en bra grekisk restaurang som heter Kamarina på Gotlandsgatan. Men jag kan inte rekommendera den och jag kommer ännu mindre gå tillbaka dit själv.
Det första som mötte oss var en svag lukt av avlopp. De andra kanske inte la märke till det lika mycket som jag gjorde men jag hade svårt att glömma bort det.
 
Jag beställde Moussaka och en Ramlösa. Och betalar man 155:- för en Moussaka, som ju är en typ av lasagne, tycker jag nog att man kan förvänta sig en riktigt schysst måltid. MEN, den här var knappt kryddad och var inte mer än halvljummen inuti.
 
Nej, restaurang Kamarina får bara ett smakplus av mig i dagens mätning!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>