Säsongspremiär

Jag har varit lite lat i vinter och haft ont i nacken så jag har inte riktigt vågat mig på någon längdskidåkning. Men i dag kunde jag inte hålla mig längre då det var strålande solsken. Visserligen var det -16 grader men det hindrade inte.
Men det blev ett abrupt slut på min säsongspremiär då jag först åkte i lite smältsnö vid ett varmvattenutsläpp. Och min vallningsfria skidor gillar INTE värme. Så det blev som snöklumpar under dem som jag fick stanna för att ta bort. Och vad händer då? Jo, jag får bort snön men när jag ska sätta in pjäxan i bindningen igen så går det inte! Det är som att den hade fastnat i öppnat läge och inte stängdes igen. Så det hela slutade med att jag blev så irriterad att jag tog skidorna i handen och gick hem.
 
Lite suddiga bilder då linsen hade imma:
 
 
 
 

Kommentarer
Vera

Ser härligt ut! Otur bara att du fick gå tillbaka.



2013-01-19 @ 16:28:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>