Taggtråd och bus

Var på ett sjuhelsikes humör här i förmiddags vilket mina kollegor fick erfara. Men jag var i alla fall snäll och förvaranade dem om att jag käkat tagtråd till frukost. Dock vände humöret och jag blev gladare efter lunchen som intogs på stans bästa kinakrog: Bamboo Garden på Åsögatan.
 
Jag blev på så bra humör att jag till och med drog till med ett litet bus här på eftermiddagen med en kollega som gått för dagen. Han hade gått och köpt ett sånt där ben som typ naprapater/massörer har för att visa hur benet är uppbyggt. Numera sitter det en stay-up på det benet. Och en knästrumpa för säkerhets skull. Undrar just vad han kommer att säga när han kommer till jobbet i morgon i ottan.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>