Tråkig biofilm

Busade till det på eftermiddagen med en kollega och skolkade för att gå på biomatiné. Det blev kvart över fyra-föreställningen av "Äta, sova, dö". Och jag måste säga att det var tur att vi var så pass tidigt så att man inte satt och somnade. För tråkigare film har jag nog aldrig sett på bio! Hade jag sett den på tv hade jag definitivt bytt kanal. Sen må den vara hur konstnärligt bra gjord som helst. Riktigt tråkig film som jag inte alls rekommenderar någon att se. Och speciellt inte att betala för!
Det enda som var roligt var att de hade textat skånskan hela filmen igenom. Sånt är väl humor på hög nivå?
 
Men sen när jag kom hem kollade jag in på en av gratissiterna av film och hamnade framför den helt nya "Flight". Och den var riiiktigt bra! Så den kompenserade upp filmnivån rejält i dag. :-)
 

Kommentarer
Eriiza

Reklamerna med den här filmen har stört mig. ;P
Just p.g.a att de snackar om hur bra den är och vilka
priser den är nominerad för etc. men typ INGET om
vad fan den egentligen handlar om. =P



Blogg: http://eriiza.webblogg.se/
2013-01-26 @ 00:05:40
Cilla

Ha ha... men du hajja väl ändå??



2013-01-26 @ 10:51:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>