Träning och elstötar

Ok, jag ska erkänna. Jag har varit på cirkelfys trots att min sjukgymnast avrått mig till den typen av träning för att det kan belasta nacken för mycket. Men jag kände att jag helt enkelt var tvungen att testa åtminstone. Var superkul men döjobbigt. Snacka om att man tappat muskler på två månader. :-(
 
Hos sjukgymnasten i dag fick jag äntligen min alldeles egna TENS-apparat. Så nu kan jag ligga hemma i soffan och få elstötar som smärtlindring för nackvärken. Känns riktigt bra då det skulle vara SÅ skönt att bli smärtfri efter att hittills ha stått ut med det i ett halvår. Så nu är den här lilla manicken min nya bästa vän och vi ska ha många mysiga stunder tillsammans. Kommer antagligen att behövas i morgon med tanke på hur ont jag antagligen kommer att ha efter belastningen med träningen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>