Typisk måndag

Usch, i dag är en sån där superretlig och irriterad dag. Kan inte alla människor bara försvinna??? Kan bero på att jag har sovit riktigt risigt i natt. Somnade typ vid midnatt och vaknade igen vid två och var vaken en timme innan jag kom till ro igen. Så just nu känns det som att jag skulle kunna somna sittande här på jobbet.

Trots min trötthet så ska jag pröva på att gå på ett spinningpass efter jobbet för att se om min nacke tycker det är ok. Känner verkligen att jag måste försöka komma igång med träningen igen då jag degat ihop totalt. Dessutom har jag ätit en hel massa skräp för att få tillfällig ro i själen. Så jag hoppas verkligen att det inte blir någon märkbar försämring och att jag får akutont igen.

Efter spinningpasset ska jag vidare till Bishops Arms för att delta i Pubquiz. Om jag kanske borde ta det lugnt? Hm, det är en svår avvägning. För om jag åker hem så sitter jag där i röran och mår dåligt över det och äter en massa onödigt. Och är jag alltför aktiv så tar både kroppen och huvudet slut. Vilket är det bästa alternativet måntro?


Kommentarer
Cilla

Spinning & Quizz helt klart!!

Svar: Det blev så ja till att sluta av med. Men det gick åt helsike i quizen. :-(
Ellen



2013-01-28 @ 13:59:21
Tobbe » Kreativ studerande egen företagare och webbdesigner!

Haha känner exakt så som du idag! :(

Svar: Skönt att man inte är ensam då. Men i morgon är en ny dag med nya friska tag. :-)
Ellen



Blogg: http://tobbees.com
2013-01-28 @ 15:12:04


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>