Uttråkad dag

Dagen började med att jag var aptrött och snoozade i drygt en timme. Väl på jobbet så hann jag inte ens få av mig jackan förrän en av tjatgubbarna kom och började diskutera en gammal tågbiljett. Jag sa först på ett trevligt sätt att vi kunde ta det lite senare men han fortsatte att gnata. Till slut lackade jag ur och sa ganska bryskt ifrån att "vi tar det här lite senare!!!". Kändes inte helt klockrent efteråt. Men där gick luften ut mig arbetsmässigt. Fick knappt någonting alls vettigt gjort på hela dagen. Många koppar kaffe om man säger så.
 
Efter en grinig och irriterad dag drog jag raka vägen hem, utan att stanna till på dagens AW, och har bara legat i soffan med min onda nacke och "Hungerspelen". Trodde det skulle vara en tonårsfilm men jag måste säga att den var riiiktigt bra!
 
Natti, natti...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>