Att utnyttja sommaren

Åh, nu börjar jag få ågren över att jag inte utnyttjar sommaren mer än vad jag gör. Är på jobbet hela dagarna och sen när jag kommer hem sitter jag ett tag på balkongen innan jag går in till soffan. Det är ju liksom nu man ska sitta på uteserveringar och göra andra trevliga grejer, Men icke! Måste verkligen ta och skärpa till mig så att jag får lite sommarkänsla vilken inte riktigt har infunnit sig ännu. Men jag ska i alla fall gå på Grönan på lördag och på konsert med Eric Gadd på tisdag.
 
Är i alla fall glad över att jag har min balkong som jag har gjort iordning och trivs bra på. Brukar sitta i min brassestol och läsa, titta på blommorna och bara njuta.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>