Fan och suck

Var nere i Köpenhamn förra torsdagen, dvs för 11 dagar sedan, för andra försöket med insemination. Och i dag har jag fått mens! :-( Förstår bara inte kroppens system; förra mensen var tre dagar sen och den här gången är den tre dagar tidig om man relaterar till den förra. Och det är ju bara 10-11 dagar sedan jag hade ägglossning!?!
 
Fast när man surfar runt och läser kan det ju vara ett tidigt missfall också. Måste verkligen försöka att inte sitta och läsa runt, blir så lätt att jag blir orolig i onödan och det är ju INTE bra när man försöker bli gravid. Fast jag måste i alla fall säga att jag hellre får missfall innan jag vet att jag är gravid än att jag får det i ett senare skede.
 
Så det är bara på det igen om ett par veckor och åka ner till Köpenhamn... Och som jag sa redan förra månaden: för varje misslyckat försök så ökar ju chanserna rent statistiskt till nästa gång...
Menstruation Cycle 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>