Nöjd över mitt beslut

Jag känner mig så otroligt nöjd över beslutet jag tog att sluta dejta killar via nätet i hopp om att hitta den stora kärleken att skaffa familj med och att jag i stället väljer att göra det på egen hand! Visst, det har känts bra hela tiden men i kväll när jag av någon konstig anledning loggade in på en sån där dejtingsida kändes det änne mer rätt. Det är ju liksom bara samma sak hela tiden på de där sidorna. De som kontaktar mig är gubbar på 60+, de som knappt kan svenska och såna som inte har någon social kompetens och bara skriver "hej". Såna klarar jag mig utomordentligt bra utan, då är jag trist nog hellre singel.
 
Det där med internetdejting har jag gjort så att det blir över. Och lika många dejter som jag har varit på, lika många konstiga människor har jag ödslat tid och energi på utan att det har gett någon utdelning. Var finns alla normala killar någonstans egentligen???
      
 bra profil dejtingsida

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>