Royalist javisst!

Fick allt en liten tår i ögat igår när jag fick höra att William och Kate har fått en liten son och att tronföljden därmed är säkrad. Måste kännas skönt för dem att slippa det kravet och alla frågor närmaste tiden. Visst, de kommer väl att behöva skaffa ytterligare ett barn för att verkligen vara säkra på att det finns en monark om det skulle hända deras son något men det kanske inte blir riktigt samma tidspress.
Är verkligen jätteglad för deras skull i detta nu!
 
Jag är ju mycket för det där med kungahus. De är bra representanter för landet och gör att vi syns ute i världen. Tycker verkligen att våra egna kungliga glänser. Dock har jag som sagt var väldigt svårt för Madeleine då jag uppfattar henne som ganska nonchalant och otrevlig mot sina undersåtar. Dessutom röker hon offentligt vilket bara det säger en hel del om hennes inställning till sitt uppdrag. Jag menar, vi ska väl ändå kunna kräva en del av dem då de får väldigt mycket av våra skattepengar!
 
Kungafamiljen, Kungen, Kungahuset, Undersökning, Victoria, Avgå, Sifo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>