Spanska vilddjuret är hemma

Har nu varit och hämtat min lilla bil som har åkt som en skottspole till och från verkstaden. Det var ju som en kvittrande fågel i framvagnen efter det att de hade bytt stötdämparna och det visade sig att det var fel på dem som de satt dit. Så nu har jag helt nya IGEN.
De startade ju även om ABS-systemet i fredags då motorlampan hade indikerat ett fel. Så jag hoppas verkligen att det räckte med en omstart så att det inte blir så att jag måste byta ut det också. För inte nog med det så har jag ju fortfarande, 1 1/2 år senare, den där fula plastskadan i fronten som jag ska byta ut när ekonomin tillåter.
 
Men i morgon ska spanska vilddjuret få sträcka ut ordentligt då den ska ända till paradiset på jorden: Jämtland!
 
  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>