Fantastisk nationaldag

Oj, oj, oj vilken underbar dag det blev i dag! Kompisen som har en odlingslott bjöd ut ett gäng på eftermiddagsgrillning. Jag drog ut redan straxt efter 12 för att jag ville försöka få lite färg på benen (vilket jag dessvärre inte lyckades så där jättebra med).
 
Det grillades både revbensspjäll och laxsida och till det bjöds det på potatissallad, grönsallad och diverse såser. Efter det blev det fyra sorters hembakade kakor. Imponerande må jag säga! Speciellt som att vi snackar om värdinnan som i princip alltid är ute i sista stund när hon ska ha gäster och man brukar få vänta flera timmar på maten. Men inte denna gång. Man KAN alltså lära gamla hundar att sitta. :-)
 
 
   
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>