Förutfattade meningar

Oj, oj. oj vad jag har haft förutfattade meningar om Maja Ivarsson i The Sounds! Har precis lyssnat på när hon sommarpratat i P1 och slogs av att jag uppfattat henne som divig och nonchalant. Visst, det är ju hennes artistsida som hon gärna vill visa upp. Men herregud vilket trasigt liv hon har levt med droger, våldtäkt och hennes pappa samt bästa kompis som tidigt gick bort. Blir alldeles beklämd av att höra sånt. Tänk att hon ändå orkat leva vidare och uppfylla sina drömmar.
Om ni missade programmet kan jag verkligen rekommendera er att lyssna på det: intressant, känslosamt och varierande musik.
 
  

Kommentarer
Mona

Lyssnade på det jag också och blev väldigt berörd. Att hon orkar fortsätta!



2013-06-23 @ 22:57:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>