Fyra veckor

Har försökt att inte tänka så där supermycket på det där med inseminationen som gick av stapeln för nästan två veckor sedan. Men just i dag när det är fyra veckor sedan förra mensen började och den inte har kommit är det klart att tankarna kommer. Nu känner jag iofs att den är på G då jag känner igen symptomen men samtidigt så är det ju oundvikligt att man ändå hoppas lite när mensen inte har kommit ännu. Antagligen har den väl bara blivit någon dag försenad pga alla spänningar senaste veckorna med besöket i Köpenhamn och sedan när jag fick låta Alfonz somna in förra helgen.
 
Hoppas, hoppas att det fungerar som det ska och att det inte tar alltför många månader innan det fastnar något. Igår innan jag skulle somna tänkte jag att om ett år kanske mitt liv är helt förändrat. Eller åtminstone på god väg...
 
I dag har jag annars bara haft en sån där riktig slappardag. Fast en liten promis tog jag ju självklart, svårt att sitta inne en hel dag.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>