Möten, möten, möten...

I dag har jag suttit i möten precis HELA dagen! Först ett hela förmiddagen som jag själv höll i då jag blivit samordnare för ett verksamhetsutvecklingsnätverk på jobbet. Då detta nätverk fortfarande är i uppstartsfasen så har jag ingen riktig rutin på det ännu så det kräver en del tankeverksamhet. Men det är bra att man får använda hjärnan lite på jobbet emellanåt.
Eftermiddagen gick åt till att sitta med på ett chefsmöte och skriva minnesanteckningar. Så inte nog med att man ska sitta och lyssna koncentrerat, man ska även sammanfatta och skriva ner det viktigaste. Tur att man kan göra två saker samtidigt säger jag bara. :-)
 

Kommentarer
Jonnié Jonsson

haha ja visst e han söt min lilla gosse



Blogg: http://jonniejonsson.com/
2013-06-11 @ 08:22:27


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>