Nu fattar jag

Äntligen har det tänts ett Liljeholmens hos mig om varför jag är på så dåligt humör. Det är ju för att jag har bytt antidepressiv medicin samt slutat med den stämningsstabiliserande. Ska genast ringa till läkaren i morgon och prata om detta. När jag tänker efter så sa hon faktiskt att det kan bli så att jag måste höja dosen av den antidepressiva nu.
Visst, det kan även bero på att jag ska ha den förhatliga mensen nästa vecka och det finns en minimal chans att jag är gravid. Men jag tror nog mest på medicinen trots allt. Känner igen explosionskänslan inombords. Ni vet så där när man bara vill skrika rätt ut och slå hårt på något. Och det är INTE bra när man har kollegor som man bör komma överens med!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>