Svar: negativt

Nu har fegisen gjort det där graviditetstestet och det var negativt… Men jag känner mig ganska lugn och ok med det även fast luften gick ur lite. Försöker tänka som så att rent statistiskt sett så ska var sjunde försök fungera i min ålder. Med andra ord så ökar sannolikheten att det ska resultera i en graviditet för varje gång som det misslyckas. Så vid första försöket var det 14% chans, vid nästa försök ökar chansen till 29%... Och sen är det ju faktiskt inte helt fel att åka ner till Köpenhamn bara så där heller, är ju faktiskt en väldigt trevlig stad.


Kommentarer
Cilla

Har moster dykt upp?

Svar: Men precis... Plus att jag gjorde testet för säkerhets skull. Men det är bara på det igen, för varje gång ökar ju sannolikheten som sagt var. :-)
Elly



2013-06-27 @ 10:03:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>