Undersökta blåsor

Jaha, då har jag tagit ytterligare ett steg mot att börja med inseminationen. Eller egentligen har jag tagit två i dag. Först var jag hos gynekologen och gjorde en ultraljudsscanning för att se att allt såg rätt ut vid en första anblick. Och det gjorde det. Hade gott om äggblåsor vilket iofs inte säger mig någonting och en bra tjocklek på slemhinnan. Ska iväg och ta ett sånt där hormonblodprov nästa vecka och sedan efter semestern blir det genomspolning av äggledarna då det kan finnas ärrbildningar efter att jag hade klamydia i mina ungdoms dagar. Men förhoppningsvis ska jag inte behöva göra det där då jag vid det laget har hunnit göra några inseminationsförsök och det redan är klart.
 
När jag kom hem hade jag fått ett intyg från min läkare om att jag är psykiskt stabil för att kunna ta hand om ett barn. Kliniken vill ha det innan de inseminerar någon som äter antidepressivt. De vill vara så säkra de kan på att jag är i stånd att ta hand om ett barn och att jag inte är självmordsbenägen.
 
Så nu är jag så förberedd som jag kan bli inför söndag eller måndag när jag åker ner för ett första försök.
 
 
SoChic.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>