Är verkligen ensam så stark?

Börjar fundera på om jag som singel verkligen är så stark som jag trott. Om jag tidigare har känt mig lika stolt och stadig som en galjonsfigur så känns det som att det har börjat blåsa lite väl mycket där ute på det stora, svarta havet. Skulle kännas rackarns skönt att ha någon att stödja sig emot någon gång då och då i stället för att lösa och klara av allt själv jämt.
Saknar att ha någon att dela livet med och som jag kan diskutera fram lösningar på livets problem med. Men jag antar att det bara är att gilla läget och stå emot även de värsta stormarna...
 

Kommentarer
Cilla

Håller med...

Svar: Ibland känns det allt lite motigt... Synd att vi inte bor lite närmare varandra,,,
Elly



2013-11-27 @ 09:30:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>