Besvikelse som vände till lugn

Mötte upp en av mina närmaste kompisar direkt efter jobbet. Och då hon fyllt 40 så fick hon en liten flaska Champagne OCH en Smartbox Wellness. Jag vet ju sedan tidigare att hon inte brukar visa att hon blir glad över något och tackar i princip aldrig för presenter. Men nu tycker jag faktiskt att det hade varit på sin plats. Hon öppnade inte ens presenten när vi sågs utan skulle göra det hemma sen. Och tror ni att hon har hört av sig med ens ett ynka litet sms och tackat? Nej just det! Sånt kan göra mig grymt irriterad och besviken!
 
Tappade ju lite lusten där och åkte hem till lugnet i soffan och virkningen i stället. Har börjat komma en bit på väg på sjalen med kärleksknutarna som det kallas för. Är det inte fint så säg?
 
 
 

Kommentarer
Cilla

Kan man beställa?

Svar: Skulle vi nog kunna fixa efter beställningarna jag redan har till jul. Men å andra sidan är det ju ofta kallt långt in i maj... :-)
Elly



2013-11-07 @ 09:34:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>