Förbjuden grej

Herregud, jag fick verkligen en knäpp efter det att jag skrev inlägget sent igår kväll om att jag är olycklig och att jag behöver lite mänsklig kontakt. Jag skäms nästan över att berätta det men när en tidigare flört hörde av sig och frågade vad jag gjorde så svarade jag att jag var kramnödig. Och mer behövdes inte för att han skulle komma hit mitt i natten.
Vi tog ett glas vin och satt och snackade, skrattade och pussades som värsta tonårsparet ett tag. Sen var han trött och ville gå och lägga sig och sova. Och det var just vad vi gjorde också. Sov alltså! Och det var heeelt underbart skönt! Precis vad jag behövde att vara nära någon. Antagligen har jag legat som ett plåster mot honom hela natten igenom. Stackarn... Så nu sitter jag här och väntar på att han ska vakna. Antagligen kommer han att gå upp och dra på en gång. Men just nu känns till och med det ok...
 

Kommentarer
Cilla

fullt normalt och inte varken förbjudet eller skämmigt!

Svar: Kanske skulle vara något ja... Hasa runt i morgonrock och tofflor till middagen. :-)
Elly



2013-11-04 @ 08:39:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>