Mentalt jobbigt

Sist jag gjorde ett försök att åka ner till Köpenhamn för att låta mig bli inseminerad så fick jag ju beskedet när jag kommit så långt som till Malmö att jag inte kunde genomföra ingreppet. Detta på grund av att jag hade ätit lite extra hormoner och ingen hade berättat för mig att man var tvungen att gå och göra en ultraljudsskanning för att mäta äggblåsorna.
Nu har jag återigen ätit hormoner och har i dag varit och gjort skanningen. Jag har tre stycken äggblåsor mellan 6-11 mm och allt annat ser bra ut. Men helt plötsligt tyckte inseminationskliniken att största blåsan kanske var i största laget. Så nu måste jag gå tillbaka på måndag för att göra en ny skanning så att de kan se hur blåsan utvecklar sig.
 
Alltså, hur mycket klarar jag av mentalt egentligen? Just nu känns det här väääldigt jobbigt. Speciallt som att kliniken i Köpenhamn och gynekologen här i Sverige inte ger mig samma information. Jag vet inombords att det bara är att härda ut men det tär VÄLDIGT mycket på den mentala biten. *suck*
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>