Traditionell middag

Svägerskan ringde här tidigare i dag och bjöd in till en spontan söndagsmiddag. Det bjöds på något så traditionellt som kalops med kokt potatis. Var helt sjukt gott! Tänk att sånt som var billig vardagsmat förr i tiden kan uppskattas så mycket i dag. Det är faktiskt något som jag kan gå och riktigt längta efter ibland.
 
 
I morgon är det måndag igen och även om jag har den vanliga söndagskänslan att jag inte vill att helgen ska vara slut så känns det helt ok. Har ju faktiskt inte varit på kontoret sedan i tisdags. Och sen dess har jag haft två urmysiga dagar med min brorson och dessutom fått lite mänsklig närhet. Och för den delen ska jag inte till kontoret i morgon heller eftersom att vi ska iväg på konferens över dagen.
 
 

Kommentarer
Evelina

Ja en tur till Ikea låter inte så dumt :)



Blogg: http://tigerlina.blogg.se
2013-11-03 @ 22:39:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>