Världens lääängsta dag

Har precis kommit hem efter världens längsta dag. Började redan klockan fem i morse när klockan ringde för att jag skulle med ett tidigt morgonflyg ner till Köpenhamn.
Inseminationen på kliniken där nere gick bra; jag hade skött alla förberedelser med hormonerna som jag skulle. Det här var femte försöket varav första med hormoner. *hoppas, hoppas*
 
Fick några timmar över för julshopping där nere. Tur att jag hade begränsningen att det skulle gå som handbagage, annars hade jag nog shoppat halvt ihjäl mig. Fanns ju SÅ mycket fint på julmarknaderna!
 
Hemresan gick via middag hos pappa och teatern "SPÖK". Men den får jag återkomma om i morgon. Måste gå och stupa i säng.
 

Snacka om julpyntad marknad! Synd bara att det dök upp en
gubbe från ingenstans och störde bilden. :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>